Kalnas baltymų tiesiai į namus ar biurą

 

kalnas baltymų, ungurinis šamas šviežia žuvis Jie pataria šią žuvį valgyti visiems, kas propoguoja sveiką gyvenimo būdą ar nori išvengti kokių nors mitybos sutrikimų bei sveikatos problemų. Todėl šios žuvies mėsa rekomenduojama vaikams, nėščioms moterims, nutukusiems žmonėms. Šią žuvį patartina valgyti net sportininkams ar tiesiog tiems, kas rūpinasi savo svoriu. Taigi, jei manote, kad ši naudinga žuvis, jums reikalinga, galite užsisakyti ją tiesiai į namus.

Kodėl tai verta padaryti? Tai svarbiausių medžiagų šaltinis jūsų organizmui, kurias gausite iš vieno produkto.

Svoriu besirūpinantiems žmonėms

  • Šamo žuvies mėsa yra nekaloringa, tad puikiai padės subalansuoti jūsų mitybą, bei taps puikiu patiekalu, padėsiančiu išlaikyti puikias kūno formas. 100 g. šamo žuvies mėsoje yra 115 kcal. Tačiau iš jų- 5,1 g. sudaro riebalai ir net 17, 2 g. baltymai.
  •  Juokaujama, kad šios žuvies mėsoje galima rasti kone visą Mendelejavo lentelę. Pradedant gausiu vitaminų kiekiu, baigiant nemažiau gausiu mineralinių medžiagų deriniu. Vitaminai A, B1, B2, B6, B9.
  • Taip pat šioje žuvyje gausu kalio, kalcio, natrio, fosforo, mangano, floro, sieros, geležies, jodo, chromo ir kitų organizmui, bei pilnavertei mitybai reikalingų junginių. Fosforas ir kalcis itin reikalingas išsaugoti kaulų stiprumui ir palikyti polinesočiųjų riebalų rūgščių kiekiui kraujyje.
  • Taip pat šamų mėsoje gausu aminorūgščių, todėl 200g. žuvies mėsos pakeičia gyvūninių baltymų paros dozę. Šamų mėsa itin tinkama papildyti daug grūdinių produktų turinčiai dietai., nes grūduose aminorūgščių yra labia mažai, tad žuvis, pasižyminti jų gausa, gali būti puikus pakaitalas.

Gausus  energetinės vertės pasirinkimas

Dar vienas patrauklus ir išskirtinis šios žuvies bruožas- netolygiai pasiskirstę riebalai šios žuvies kūne. Ar dar kada jums teko ragauti žuvies, kurios skirtingose kūno dalyse yra skirtingo kaloringumo mėsa. Jei ne – ungurinis šamas, būtent ta žuvis, kurią valgydami, jūs galite reguliuoti suvalgytų kalorijų kiekį, būtent pagal kūno dalį. Pavyzdžiui, uodegoje mėsoje yra gerokai kaloringesnė nei galvos srityse, o vidurinės galvos kaloringumas dar priklauso ir nuo paruošimo būdo. Žinoma, nuo paruošimo būdo, gero recepto priklauso daug kas- kaloringumas, skonis, išvaizda ir kiti dalykai, nuo kurių gali pasikeisti netgi jūsų požiūris į žuvį. Jei ankščiau nemėgote žuvies, pabandykite bent kartą užsisakyti ungurnio šamo į namus, pasinaudoti mūsų receptais ir mėgaukitės puikiu skoniu.

Be viso to, šamo mėsoje yra tik 2% jungiamojo audinio ( odos kaulų ir raiščių). Dėl to šamo mėsa yra lengvai virškinama ir neapsunkina organizmo. Tai ypač svarbu žmonėms, kuriems trūksta fizinio aktyvumo, kurie serga, taip pat augantiems vaikų, bei paauglių organizmams. Kodėl šiuo atveju labiau rekomenduojama rinktis žuvies mėsą? Todėl, kad, pavyzdžiui, todėl, kad jautienos ar kiaulienos jungiamojo audinio dalis sudaro net 8 % ar daugiau bendrosios masės. Vadinasi, ji yra sunkiau virškinama, o juk nei vienas mūsų nemėgsta sunkumo jausmo skrandyje. Taiga, būtent dėl šių priežasčių šamo mėsa, yra rekomenduojama bei mėgstama sportininkų, nėščių moterų bei vaikų. Juk tai lengvai įsisavinamas ir vertingas baltymų šaltinis.

 Omega 3  riebalų rūgščių šaltinis

Be visų svarbiausių organizmui reikalingų vitaminų ir mineralų, ungurio mėsa yra gausiai pripildyta omega 3 riebalų rūgščių. Kuo gi ypatingos šios rūgštys ir kodėl joms teikiama tokia reikšmė?

Svarbiausia tai, jog omega 3 riebalų rūgščių organizas negamina, bet jos yra ne mažiau svarbios ir reikalingos žmogaus organizmui, nei kitos medžiagos ar vitaminai. Omega 3 riebalų rūgštys padeda palaikyti daugybę normalių organizmo funkcijų: kraujo krešėjimo kontrolę, taip pat ląstelių membranų atstatymą smegenyse. Jos teigiamai veikia mūsų kasdieninės sveikatos būklę, padeda palaikyti normalią širdies veiklą.

Apskritai,  iš omega3 riebalų rūgščių žmogaus organizme gaminamos biologiškai aktyvios medžiagos, dalyvaujančios pernešant informaciją ląstelių viduje, taip pat pagringiniai ląstelių membranų komponentai, reguliuoantys odos, smegenų ląstelių ir akių tinklainės fukcijas. Šamo mėsa vertinama ir dėl savo antioksidacinių savybių, palankiai veikiančių odą, gleivinę ir net ir net reguliuojančią cukraus kiekį kraujyje. Ar tai maža tam, jog jūs įsitikintumėt, jog ši žuvis tikrai turi atsidurti ant jūsų stalo? Žinoma, viena yra perskaityti, kita- paragauti ir įsitinkinti. Taiga, šviežia žuvis į namus– mūsų rūpestis. Jums tereikia su mumis susisiekti ir mes pristatysime. Vėliau, pasitelkę mūsų receptus ir savo kulinarinius sugebėjimus bei fantaziją sukursite mažytę šventę sau ir savo artimiesiems. Greitai, patogu, skanu ir be galo sveika.